Kupno, dzierżawa czy leasing kserokopiarki? Jak nie dać się wkręcić w zły wybór.

Blog

Kiedy kupno to najlepsza opcja?

Jeśli firma działa na pełnych obrotach i kserokopiarka będzie eksploatowana dzień w dzień, zakup może okazać się najlepszym wyborem. To trochę jak z własnym autem – inwestujesz raz, a potem jeździsz bez konieczności płacenia comiesięcznych rat. Jeśli biuro drukuje ogromne ilości dokumentów, w dłuższej perspektywie własne urządzenie będzie po prostu tańsze. Jest to opcja dla tych, którzy nie boją się jednorazowego wydatku i lubią mieć pełną kontrolę nad sprzętem.

Warto jednak pamiętać, że do ceny zakupu trzeba doliczyć koszty eksploatacyjne, czyli tonery, serwis pogwarancyjny i ewentualne naprawy. Można skorzystać z naszej opcji umowy serwisowo-materiałowej. Zamiast być zaskakiwanym niespodziewaną awarią, i kosztami z niej wynikającymi będziesz ponosił stały dość niewielki koszt materiałów oraz ewentualnych napraw.

Dzierżawa – idealna dla tych, którzy nie chcą problemów

Jeśli firma nie chce wydawać sporej sumy na start i woli mieć święty spokój z serwisem oraz wymianą części, dzierżawa będzie strzałem w dziesiątkę. To coś w rodzaju wynajmu długoterminowego – płaci się miesięczną opłatę, a w zamian dostaje sprzęt, który działa bez zarzutu, bo serwis i konserwacja są po stronie dostawcy, czyli nas.

W razie awarii my zajmiemy się naprawą, a Ty nie tracisz czasu na szukanie fachowców. Jest to świetne rozwiązanie dla biur, które potrzebują niezawodnej kserokopiarki, ale nie chcą wiązać się z nią na stałe, bo np. nie wiedzą, jak rozwinie się ich działalność. Zerknij na inne zalety dzierżawy kserokopiarek.

Leasing – czyli sprzęt na raty z opcją wykupu

Dla tych, którzy chcieliby kiedyś mieć własną kserokopiarkę, ale nie chcą od razu wykładać całej kwoty, leasing może być złotym środkiem. Firma płaci raty, a po zakończeniu umowy może wykupić sprzęt za symboliczną kwotę albo wymienić go na nowszy model. To idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują nowoczesnego sprzętu, ale nie chcą od razu angażować dużych środków.

Wybór między kupnem, dzierżawą a leasingiem zależy przede wszystkim od specyfiki działalności firmy, jej budżetu i podejścia do zarządzania sprzętem. Jeśli biuro działa na dużą skalę i chce mieć pełną kontrolę – lepiej kupić. Jeśli liczy się elastyczność i brak problemów serwisowych – dzierżawa będzie najlepsza. A jeśli zależy na nowoczesnym sprzęcie bez konieczności jednorazowego wydawania dużej kwoty – leasing może okazać się idealnym rozwiązaniem. Oferujemy wszystkie trzy opcje, zobacz naszą ofertę kopiarek Konica Minolta. Najważniejsze, żeby nie decydować się na pierwszą lepszą opcję, tylko dobrze przemyśleć, co będzie najbardziej opłacalne. W końcu kserokopiarka to nie kawa – jej wybór nie powinien być dziełem przypadku.

Kontakt

Masz pytania?

Pracujemy w godzinach: poniedziałek-piątek 8:00 – 16:00
Odległość nie ma znaczenia. Współpracujemy z Klientami z całej Polski.

ul. Zelwerowicza 16/18, 53-676 Wrocław
sekretariat@kseromax.com

technicy serwisu

technik informatyk

Grzegorz Żukrowski
Daniel Bławuciak

technik informatyk

Jacek Cierkosz

Administratorem danych osobowych przekazanych za pośrednictwem formularza jest KSEROMAX SP. Z O.O.; posługujący się numerem Regon: 932814681 oraz numerem NIP: 8971691519, wpisany do Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000123068, z siedzibą i adresem do korespondencji: ul. Aleksandra Zelwerowicza 18A, 53-676 WROCŁAW. Szczegółowe informacje znajdują się w Politykce prywatności i cookies.